Надання судових послуг без обідньої перерви: нововведення в Апеляційному суді міста Києва


Врахування громадської думки у діяльності Апеляційного суду міста Києва є пріоритетним завданням. Тож, керівництво Апеляційного суду міста Києва продовжує створювати передумови задля відповідності суду певним встановленим стандартам продуктивності, ефективності та якості. Основою таких стандартів є саме суспільні очікування щодо якості судових послуг.

Суди повинні бути відкритими та доступними для громадян. А доступ до правосуддя вимагає зняття зайвих бар’єрів до судових послуг.

Так, для зручності відвідувачів з вересня 2018 року окремі структурні підрозділи Апеляційного суду міста Києва переведені на режим роботи без обідньої перерви.

Зокрема, прийом громадян у відділі забезпечення розгляду звернень та надання інформації, кабінеті 0206, де здійснюється  прийом та реєстрація письмових вимог (заяв), видача для ознайомлення справ, а також  робота  інформаційного кіоску здійснюватиметься без обідньої перерви, що дасть змогу виключити очікування відвідувачами на прийом працівниками суду.

Сподіваємося, що такий режим роботи буде комфортним для відвідувачів і дозволить ще більше покращити ефективність надання судових послуг.

Апеляційний суд міста Києва продовжує роботу над оптимізацією приміщення суду та технічним удосконаленням задля задоволення потреб відвідувачів згідно з вимогами часу, підвищення довіри до суду та якісного розвитку діалогу між судовою владою і суспільством.

Запевняємо, що усі побажання відвідувачів будуть взяті до уваги й розглядатимуться як рекомендації для подальшого удосконалення роботи суду, оскільки необхідно завжди прагнути здобувати кращих результатів у роботі, а не залишатися на досягнутому рівні. 

_DSC0076

_DSC0091

_DSC0096_DSC0112_DSC0120_DSC0122_DSC0128Повідомляє Прес-служба Апеляційного суду міста Києва